حتما مطلب پایین رو

بخونید مطمئن باشید

که ضرر نمی‌کنید

پس فرصت را از دست ندهید.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:17 ب.ظ

دوست گرامی با سلام

جناب آقای امید من نوید هستم و میخوا ستم در مورد ایران بین چند سوال بپرسم

الف ) من در شیراز هستم . و 17 سال دارم ( 24/شهریور/ 18 ساله میشوم )
و چون به دلیل عدم رسیدن به سن قانونی تا امروز از امور بانکی کمی به دور بوده ام و از این جور کارها زیاد انجام نداده ام . میخواستم بدانم آیا مشکلی برایم درست نمیشود ؟

ب ) من حساب بانکی ندارم و آیا آریا کارت میتواند حساب من باشد ؟ و آیا آریا کارت حجم به خصوصی دارد ؟ یعنی پس از یک مقدار پذیرش پول بسته نخواهد شد ؟

ج ) آیا من هر موقع که بخواهم میتوانم از حسابم ( آریا کارت ) که از طریق پورسانت ایران بین بدست آورده ام برداشت کنم ؟ و آیا آن پول 100% متعلق به خود من است ؟

د ) آیا این شرکت مجوز رسمی از دولت جمهوری اسلامی دارد که بعد ها به عنوان کلاهبردار و یا اینکه فساد مالی و یا اتهام های دیگر مسدود نشود و پای اعضای این شرکت هم گیر باشد ؟

اگر من بتوانم با خانواده مشورت کنم و پس از ان با توجه به امنیت کار و ریسک کاری عضو شوم میخواستم از شما خواهش کنم که چون ابتدای راه هستم کمی به من کمک کنید تا بتوانم راه و روش کار را بیاموزم

منتظر دریافت پاسخ شما چه به صورت نوشتار در وبلاگ و یا ایمیل و یا یاهو آی دی خواهم بود .

با تشکر ..... نوید – شیراز .

yahoo id : nvnik1987

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد